HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2014.05.14. 10:41 Czabafy Bence

Konverzió telefonnal

címmel épp egy előadás prezentációját állítom össze.

Az Inbound Marketing Akadémián, sok konverzóra éhes marketingesnek, fogok előadni pénteken. Épp nekik állítok össze hasznos, gyakorlatias tanácsokat arról, hogyan integrálják konverziós mechanizmusaikba az inbound call center adta lehetőségeket.

Foglalkozom majd az alábbi stratégiai témákkal, mint pl:
- egyáltalán mikor kell számukra call center
- házon belül, vagy kiszervezéssel oldják meg
- mik az elvárható konverziós célok, és mik kimagaslóan jók
- milyen pénzügyi törvényszerűségeket kell figyelembe venni
stb...

Az előadás után bővebben atémákról...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://contactcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr496162440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása