HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2013.12.12. 19:59 Czabafy Bence

Valaki kérdezte, mit tudok erről: 5 perces szabály 2014 januártól

Valami miatt mégis csak telefonáltak...

Címkék: ügyfélszolgálat szabály call center öt perc telefonos callcenter 5perces

Szuper, hogy lesz egy szabály, ami bevezet egy minőségi határértéket a call centerekben. Lásd itt vagy itt. Számos kérdést is vet fel az ügy.   5 perc várakozás már épp elég ahhoz egy automata telefonkezelő menüpontjában, hogy sok türelmes ügyfél mire oda kerül, hogy élő embert kapjon, már…

Szólj hozzá!

2013.12.12. 19:30 Czabafy Bence

Az első lapát a kazánba

Azaz, ki is ez a fickó, aki call centerekről, contact centerekről fog írni?

Címkék: ügyfélszolgálat bence call kiszervezés center contact headset outsource acd czabafy cener 7/24 non-stop hot-line

  Kilencvenes évek elején Hollandiában szimatoltam bele a call centerek világába. Magyarországon még a MATÁV főközpontok egy része rotary központ volt, ami a zakatolásáról volt híres.   Amszterdamban szerencsém volt egy olyan innovatív kis csapatban dolgozni, ami akkoriban a világ élvonalába…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása