HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2014.06.25. 15:26 Czabafy Bence

Csörgésben leszakad hívások

„Nem vette fel senki” - aránya egy call centerben

Visszatérő kérdés érdeklődőinktől, hogy Önök tényleg minden hívást megválaszolnak.IGEN Erre törekszünk, hisz ebből élünk! :-) Ezért fizetnek az ügyfeleink.De egy fontos dolgot nem szabad elfelejteni. Egy call centerben nincs százból, száz! Nincs 100% rendelkezésre állás, vagy százszázalékosan…

Szólj hozzá!