HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2014.05.27. 11:35 Czabafy Bence

Mi kell a jó minőséghez?

Eredményesebb telefonos konverzió érdekében.

Az Inbound Marketing Akadémián előadottakból kiemeltem egy oldalt, melyet itt is megosztok. Damjanovich Nebojsa felkért, hogy tartsak egy előadást arról, hogy milyen telefonos eszközök állnak rendelkezésre az eredményes konverzió támogatására. A minőségről szóló slide-omat megosztom itt…

Szólj hozzá!

2014.05.14. 10:41 Czabafy Bence

Konverzió telefonnal

címmel épp egy előadás prezentációját állítom össze.

Az Inbound Marketing Akadémián, sok konverzóra éhes marketingesnek, fogok előadni pénteken. Épp nekik állítok össze hasznos, gyakorlatias tanácsokat arról, hogyan integrálják konverziós mechanizmusaikba az inbound call center adta lehetőségeket. Foglalkozom majd az alábbi…

Szólj hozzá!