HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2014.04.29. 12:13 Czabafy Bence

Szuper blogbejegyzésre találtam!

Ha így kezdesz telefonálni, időt takarítasz meg magadnak!

"A hatékony telefonálás 7 szabálya" Hasznos tanácsokat kaphat mindenki a csatolt blogbejegyzésből. A profi telefonhasználók és telefonkezelők tudják, hogy a telefonálás nem a fecserészésért van. Ügyeket szeretnénk intézni gyorsan és hatékonyan.Nézzük a 7 pontot a híváskezelés…

Szólj hozzá!

2014.04.25. 17:01 Czabafy Bence

„Halló tessék!” – Felejtsük el!

A 4 legfontosabb szempont a jó telefonos üdvözlésért

A kilencvenes évek elején láttam az akkor még Magyarországon működő, ABN-AMRO Bank ügyintézői ablakánál egy egér alátétet, melyen ez állt: Soha ne vedd fel a telefont így:„Halló tessék!”. Akkoriban az alapoktól kellett kezdeni a telefonálás etikettjét itthon. Hál’ Istennek, azóta sokat változott a…

Szólj hozzá!

2014.04.17. 17:00 Czabafy Bence

"Call center ninja" képet kaptam egy ismerősömtől...

Inkább telefon ninja, de akár jó is lehet ide.

Mára ennyi.

Szólj hozzá!

2014.04.17. 16:26 Czabafy Bence

Hány csörgés? Tudtad, hogy relatív?

4 csörgés = 5 csörgés paradoxon

Címkék: mobil voip csengőhang felvenni hívás call center megszakad csörgés csörget főközpont hívást csörgeti

Panaszkodó emberek sokszor mondják: “az ügyfélszolgálat / ők / azok nem vették fel a telefont, pedig tízet is csörgettem őket.” Korábban az analóg telefonok idejében, a telefon csörgése a főközpont csörgetésétől függött. Ma már nem így van, mivel különböző beállításaik alapján a mobiltelefonok és…

Szólj hozzá!