HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2014.09.24. 12:17 Czabafy Bence

4 hónap alatt 800 ezer fals, rosszindulatú hívás a segély hívón

Életbevágó "telefonbetyárkodás"

Címkék: telefonbetyár rosszindolatu hivas fals hivás felesleges telefon költség

Metropol.hu - 44% fals, rosszindulatú hívás a 112 / 107-es segélyhívón

Érdekes statisztika olvasható a Metropol.hu-n megjelent cikkben (sajnos már nem elérhető). 4 hónap alatt 800 ezer fals, rosszindulatú hívást kezelnek a 112 / 107-es segélyhívó számokon. Tehát a hívások 44%-a nem érdemi hívás, csak foglalja a vonalat és rabolja az időt a sürgős esetektől. Sajnos ez elég aggasztó!
Tárgyaltam mostanában egy ügyféllel, aki hibabejelentő számot fog hamarosan üzemeltetni. Ingyenesen hívható, zöld számot szeretne erre bevezetni. Ez a zöld szám sok helyen megtalálható lesz, ezért lebeszéltem róla, hogy ingyenessé tegye. Korábbi tapasztalataink alapján csak időt és költséget fog rabolni a nagy arányban érkező, nem releváns hívások száma.
 
18 éves hazai call centeres tapasztalatom alapján csak az alábbi esetekben szabad zöld számot használni:
- az ügyfél már költött nálunk, és az elégedettséget akarjuk emelni
- egyértelműen az az érdekünk, hogy több hívást "szippantsunk" be a célcsoportunktól és ki is tudjuk mutatni, hogy a zöld számmal, több profitot, magasabb eredményességet, vagy elégedettséget érünk el
- csak egy szűk ügyfélkör privilégiuma az, hogy ingyensen hívhat minket. Jár nekik ez a premium megoldás, mert eltörpül a költsége az általuk termelt profit mellett
- belső munkatársainknak van fenntartva, ergo nem kapunk nem várt hívásokat, mert nem ismerik a "telefonbetyárok" a zöld számunkat

Csínján bánjunk a zöldszám használatával! Ne feledjük, hogy nem az a nagy költség, amit a távközlési szolgáltatónak fizetünk, hanem az, hogy sok felesleges emberi munkát pocsékolunk majd "telefonbetyárokra"...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://contactcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr776727043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.