HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2013.12.12. 19:59 Czabafy Bence

Valaki kérdezte, mit tudok erről: 5 perces szabály 2014 januártól

Valami miatt mégis csak telefonáltak...

Címkék: ügyfélszolgálat szabály call center öt perc telefonos callcenter 5perces

Szuper, hogy lesz egy szabály, ami bevezet egy minőségi határértéket a call centerekben. Lásd itt vagy itt.

Számos kérdést is vet fel az ügy.

 

5 perc várakozás már épp elég ahhoz egy automata telefonkezelő menüpontjában, hogy sok türelmes ügyfél mire oda kerül, hogy élő embert kapjon, már idegesen kezd a mondanivalójába. Ez senkinek sem érdeke, főleg, ha ügyfélszerzés, vagy rendelés felvétel a hívások kezelésének a célja. Az biztos, hogy a profitra törekedő vállalkozás maga veszi szigorúbbra a "laza" 5 perces szabályt.

 

Ez a szabályozás azokat érinti akiknek nyűg, hogy egyáltalán felhívják őket. Például olyan termékek forgalmazóinak, olyan szolgáltatóknak, akik nem árazták be az árrésükbe, hogy valaki ügyet is akar majd azzal kapcsolatban intézni, amire pénzt adott ki náluk. Sokszor persze nem ilyen egyértelmű a gazdaságossági megtérülése a fogadott hívásoknak. De egy jó PR-es tudja, hogy egy elégedetlen ügyfélből lehet egy cég legnagyobb ellensége, pedig csak 5 percet várakozott a hívó és csak azért, hogy valaki megértse a problémáját...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://contactcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr65688288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.