HTML

Call center NINJA

Égnek a vonalak? Call center üzem 7/24 hőfokon. Gyakorlati tanácsok és tudás tár azoknak, akik call centert akarnak használni, vagy call center megbízói most is már. Nem elérhetetlen kkv-k számára sem, sőt egyéni válalkozóknak sem, hogy saját virtuális call centerük, vagy contact centerük legyen.

Friss topikok

Már néhány nekünk nagyon fontos hívás kezelését is meg lehet oldani call centerrel

2013.12.12. 19:30 Czabafy Bence

Az első lapát a kazánba

Azaz, ki is ez a fickó, aki call centerekről, contact centerekről fog írni?

Címkék: ügyfélszolgálat bence call kiszervezés center contact headset outsource acd czabafy cener 7/24 non-stop hot-line

 

Kilencvenes évek elején Hollandiában szimatoltam bele a call centerek világába. Magyarországon még a MATÁV főközpontok egy része rotary központ volt, ami a zakatolásáról volt híres.

 

Amszterdamban szerencsém volt egy olyan innovatív kis csapatban dolgozni, ami akkoriban a világ élvonalába tartozó CTI és ICT fejlesztéseket dobott piacra. Bankok és biztosítók, nagy call centerek voltak az ügyfeleink.

 

Aztán gondoltam egy nagyot és 1996-ban Budapesten saját call center szolgáltatást indítottam. Hamarosan már non-stop, 7/24 szolgáltatással, ügyfélszolgálati call center működött a kezem alatt. Teletitkárnő szolgálatunk az első ilyen volt Magyarországon. Még a "teletitkárnő" szó is a magyarításom terméke.

 

Inbound call center-t, azaz ügyfélszolgálati call centert vezetek idén már 17 éve. Ügyfélszolgálati vezetőkkel, marketingesekkel, PR szakemberekkel, vállalatvezetőkkel dolgozom együtt nap, mint nap, annak érdekében, hogy egyre jobb telefonos ügyfélszolgálatokat üzemeltessünk közösen.

 

Ajánlom a blogomat olyan érdeklődőknek, döntéshozóknak, akik érzik, hogy a fejlődésükhöz egy jó call center elengedhetetlen. Sőt tudják, hogy lepkeháló helyett profi ügyfélszolgálat is kell ahhoz, hogy az egyik vevő hozza a másikat!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://contactcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr425688198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.